sobota, 23 czerwca 2012

hej hej ; )

Jest 11 rano a ja już nie śpię ! O__O
Czary mary , Mania wcześnie wstała xd Taka ładna pogoda ,lecz ja niestety będę musiała spędzić dzisiejszy dzień w domu . Ana próbe ma , Kindze się nie chce , Paula spędza romantyczny dzień z ulubionym serialem , Oskar nie może wyjść (hahahahahah!xd) . Coś się pewnie wykmini ale nawet mi nie chce się podnieść xd
Zaraz włączę sobie 'Plotkarę' albo 'iCarly' i się odłączę od reszty . 
Pod moim blokiem siedzieli jacyś dziwni ludzie i chciałam w nich rzucić tostem .. no ale skończyło się tak ,że go zjadłam xd
z Aną nagrałyśmy filmik na jej bloga ,więc możecie go obejrzeć TUTAJ . ; )


hahahaha , nie oglądajcie tego <lol2>

1 komentarz:

  1. Świetny blog :) Obserwuję ;D
    Zapraszam do mnie http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń